Articles

Универзитет у Новом Саду - Пољопривредни факултет - Пејзажна архитектура - ОАС - ТТ

Студијски програм - Пејзажна архитектура

Научно поље - Техничко - технолшке науке

Научна област - ...

Диплома/титула - Инжењер пољопривреде, пејзажна  архитектура

Ниво студија - ОАС - основне академске студије

Број ЕСПБ бодова - 240

Место где се изводи студијски програм - Пољопривредни факултет у Новом Саду

Информације о садржају студијског програма

Линк ка списку предмета - http://polj.uns.ac.rs/Files/Akreditacija/Osnovne_akademske_studije/pejzazna_arhitektura.pdf ција о модулима - Нема моду

Опис студијског програма - Информације које ближе одређују квалификације за коју се диплома издаје

Циљеви студијског програма
Велики број пројектантских предмета обезбеђује образовање и ширину која треба да
резултира добијањем лиценце за самостално пројектовање и извођење признату од
стране Инжењерске коморе Србије.
Циљ студијског програма је и да стимулише способност критичког и аналитичког
мишљења, развија способност за тимски рад, кооперативност, комуникативност и
овладавање специфичним практичним вештинама потребним за оптималан и успешан
професионалан рад.
Један од посебних циљева је развијање нивоа знања и свести код студената за потребом
перманентног образовања, а посебно у контексту одрживог развоја.
Циљ студијског програма је такође и образовање стручњака у домену тимског рада, као
и развој способности и вештина за саопштавање и излагање резултата стручној и широј
јавности.


Исходи
Сврха студијског програма је образовање студената за професију дипломираног
инжењера пејзажне архитектуре у складу са потребама и развојем друштва и
савремених тенденција науке. Студијски програм је конципиран да образује високо
компетентне стручњаке са знањима и вештинама да одговоре изазовима савремених
друштвених промена на основу јасно дефинисаних одредби јавног законодавства,
принципа ревалоризације и унапређења естетског квалитета пејзажа и делатностима
које наводи Инжењерска комора Србије у опису релевантних лиценци. Рад на
унапређењу истовремено значи и активности на смањењу негативних утицаја на
одрживи развој.
Реализацијом студијског програма конципираног на овакав начин школоваће се
инжењери пејзажне архитектуре који поседују компетентност у националним,
европским и светским оквирима.
Сврха студијског програма је да се образовање младих стручњака подигне на највиши
стручни и научни ниво и да стеченим знањима инжењери постају оспособљени за даље
образовање.

Подаци о намени стеченог звања - Информације о академским и професионалним могућностима које пружа квалификација

Дипломирани студенти Пејзажне архитектуре су квалификовани и компетитивни да
решавају реалне проблеме из праксе као и да наставе школовање уколико се за то
определе.
Компетенције укључују, пре свега, развој способности критичног мишљења,
способности анализе проблема, синтезе решења, предвиђање и процену утицаја
одабраног решења са јасном представом шта су добре, а шта лоше стране одабраног
решења. Када је реч о специфичним способностима студента, усвајањем студијског
програма студент стиче фундаментално познавање и разумевање дисциплина техничких,
биолошких, креативних и уметничких области, као и способност решавања конкретних
проблема уз имплементацију научних метода и поступака. С обзиром на
интердисциплинарни карактер студијског програма пејзажне архитектуре посебно је
важна способност повезивања фундаменталих и техничких дисциплина. Дипломирани
студенти основних академских студија Пејзажне архитектуре су способни да на
адекватан начин дизајнирају, пројектују и презентују резултате и активности
инжењерског рада. Током студија се инсистира на што интензивнијем коришћењу
савремених информационих технологија и алата. Дипломирани студенти овог нивоа
студија поседују компетенцију за примену знања у пракси и праћење и примене новина у
струци, решавање проблема на свим нивоима и сарадњу са локалним друштвеним и
међународним окружењем. Студенти су оспособљени да пројектују, организују и изводе
пејзажно-архитектонске пројекте.
Дипломирани студенти Пејзажне архитектуре стичу и компетенције како да одрживо
планирају и управљају природним ресурсима у складу са основним принципима
одрживог развоја. Код студената се током студијског програма развија способност за
тимски рад и развој професионалне етике.

Извори података

Сајт факултета: http://polj.uns.ac.rs/
Каталог студијског програма:http://polj.uns.ac.rs/Srpski/akreditacija_fakulteta.html

мај 2014