Articles

Универзитет у Новом Саду - Факултет техничких наука - Анимација у инжењерству на српском и енглеском језику - ОАС - ТТ

Студијски програм - Анимација у инжењерству на српском и енглеском језику

Научно поље - Техничко - технолшке науке

Научна област - Рачунарска графика; Техничке науке; Математичке науке

Диплома/титула - Дипломирани инжењер рачунарске графике

Ниво студија - ОАС - основне академске студије

Број ЕСПБ бодова - 240

Место где се изводи студијски програм - Факултет техничких наука у Новом Саду

Информације о садржају студијског програма

Линк ка списку предмета - http://www.ftn.uns.ac.rs/881777324/animacija-u-inzenjerstvu  ција о модулима - Нема модула

Опис студијског програма - Информације које ближе одређују квалификације за коју се диплома издаје

Циљеви студијског програма
Циљ студијског програма је стицање компетенција и академских вештина из области Анимација у инжењерству.
Поред осталог, то укључује и развој креативних способности и способност критичког
мишљења, посебно развијање склоности за тимски рад и овладавање специфичним практичним вештинама потребним за обављање професије.
Основни циљ студијског програма је да се образује стручњак који поседује довољно конзистентног и употребљивог знања из области анимације у инжењерству које може да примени у пракси и константно допуњује сопственим практичним искуством. Један од посебних циљева, који је у складу са циљевима образовања стручњака на Факултету техничких наука је развијање свести код студената за потребом перманентног образовања, развоја друштва у целини и заштите животне средине. Циљ студијског програма је и упознавање студената са изазовима и предностима тимског рада, што је за област анимације у инжењерству од изузетног значаја, јер је професионално бављење конципирамо као тимско и мултидисциплинарно. Поред тога, студенти кроз наставни процес развијају способности за саопштавање и кохерентно излагање својих идеја, пројектантског концепта, резултата истраживачког рада, учећи на тај начин облике квалитетне комуникације са стручном и широм јавношћу.

Циљеви студијског програма се могу груписати у неколико категорија:
Техничко знање. Добијање неопходног знања из области стручних предмета, предмета из области природно-математичких наука, рачунарства и аутоматике, енергетике, електронике и  телекомуникација, индустријског инжењерства, машинства, општеобразовних предмета и уметничко-стручних предмета.
Практична знања. Добијање неопходних знања за коришћење савремених технологија и алата потребних за развој комплексних компјутерских анимација из широког спектра инжењерских дисциплина попут архитектуре, машинства, грађевине, саобраћаја, рачунарства и електротехнике итд. Такође се 3Д рачунарске анимације све више користе у медицини, ветерини, стоматологији или фармацији. Широке су могућности примена у савременим индустријама забаве, за израду такозваних 3Д филмова или на пример за производњу 3Д компјутерских игрица.
Комуникативност и тимски рад. Добијање неопходних знања за активно коришћење барем једног светског језика, уз развијање способности за презентовање сопствених резултата стручној и широј јавности, као и развијање способности за тимски рад. Тимски рад се постиже на тај начин што ће свака генерација студената поред појединачних и рачунарских анимација везаних за поједине наставне предмете, имати за обавезу да направе и минимално једну - годишњу -генерацијску - заједничку компјутерску анимацију, у договору са наставницима и асистентима бираће се савремене, едукативне, интересантне и сврсисходне теме.
Припреме за даље студије. Добијање неопходних знања, које ће омогућити даљи наставак школовања кроз Мастер академске студије. Један од посебних циљева, који је у складу са циљевима образовања стручњака на Факултету техничких наука је развијање свести код студената за потребом перманентног образовања, развоја друштва у целини и заштите животне средине.
Припреме за професионално ангажовање. Добијање неопходних знања и развијање свести о широком спектру проблема и обавеза који се јављају у професионалној пракси: сигурност, етика, екологија и економија.

Исходи
Сврха студијског програма је образовање студената за професију дипломираног инжењера рачунарске графике у складу са потребама друштва.
Студијски програм основних академских студија Анимација у инжењерству је конципиран тако да обезбеђује стицање компетенција које су друштвено оправдане и корисне. Факултет техничких наука је дефинисао дипломске задатке и циљеве ради образовања високо компетентних кадрова из области технике. Сврха студијског програма основних академских студија Анимација у инжењерству је потпуно у складу са задацима и циљевима Факултета техничких наука. Реализацијом овако конципираног студијског програма се школују дипломирани инжењери рачунарске графике који поседују
компетентност у европским и светским оквирима.

Подаци о намени стеченог звања - Информације о академским и професионалним могућностима које пружа квалификација

Свршени студенти основних академских студија Анимација у инжењерству су компетентни да решавају реалне проблеме из праксе, да се баве истраживачким радом, као и да наставе школовање.
Компетенције укључују, пре свега, развој способности критичног мишљења, способности анализе проблема, синтезе решења, предвиђање понашања одабраног решења са јасном представом шта су добре, а шта лоше стране одабраног решења.
Када је реч о специфичним способностима студента, савладавањем студијског програма основних академских студија Анимација у инжењерству студент стиче темељно познавање и разумевање дисциплина одговарајућих струка, као и способност решавања конкретних проблема уз употребу инжењерских метода и поступака. С обзиром на интердисциплинарни карактер студијског програма посебно је важна способност повезивања основних знања из различитих области и њихова примена.
Свршени студенти дипломских академских студија Анимација у инжењерству способни су да на одговарајући начин истраже, напишу и презентују резултате свог рада. Током студија се због карактера струке интензивно користе савремени рачунарски и програмски системи.

Извори података

Сајт факултета: http://www.ftn.uns.ac.rs
Каталог студијског програма: http://www.ftn.uns.ac.rs/1290380219/osnovne-akademske-studije


мај 2014

Циљеви студијског програма
Циљ студијског програма је стицање компетенција и академских вештина из области Анимација у инжењерству.
Поред осталог, то укључује и развој креативних способности и способност критичког
мишљења, посебно развијање склоности за тимски рад и овладавање специфичним практичним вештинама потребним за обављање професије.
Основни циљ студијског програма је да се образује стручњак који поседује довољно конзистентног и употребљивог знања из области анимације у инжењерству које може да примени у пракси и константно допуњује сопственим практичним искуством. Један од посебних циљева, који је у складу са циљевима образовања стручњака на Факултету техничких наука је развијање свести код студената за потребом перманентног образовања, развоја друштва у целини и заштите животне средине. Циљ студијског програма је и упознавање студената са изазовима и предностима тимског рада, што је за област анимације у инжењерству од изузетног значаја, јер је професионално бављење конципирамо као тимско и мултидисциплинарно. Поред тога, студенти кроз наставни процес развијају способности за саопштавање и кохерентно излагање својих идеја, пројектантског концепта, резултата истраживачког рада, учећи на тај начин облике квалитетне комуникације са стручном и широм јавношћу.

Циљеви студијског програма се могу груписати у неколико категорија:
Техничко знање. Добијање неопходног знања из области стручних предмета, предмета из области природно-математичких наука, рачунарства и аутоматике, енергетике, електронике и  телекомуникација, индустријског инжењерства, машинства, општеобразовних предмета и уметничко-стручних предмета.
Практична знања. Добијање неопходних знања за коришћење савремених технологија и алата потребних за развој комплексних компјутерских анимација из широког спектра инжењерских дисциплина попут архитектуре, машинства, грађевине, саобраћаја, рачунарства и електротехнике итд. Такође се 3Д рачунарске анимације све више користе у медицини, ветерини, стоматологији или фармацији. Широке су могућности примена у савременим индустријама забаве, за израду такозваних 3Д филмова или на пример за производњу 3Д компјутерских игрица.
Комуникативност и тимски рад. Добијање неопходних знања за активно коришћење барем једног светског језика, уз развијање способности за презентовање сопствених резултата стручној и широј јавности, као и развијање способности за тимски рад. Тимски рад се постиже на тај начин што ће свака генерација студената поред појединачних и рачунарских анимација везаних за поједине наставне предмете, имати за обавезу да направе и минимално једну - годишњу -генерацијску - заједничку компјутерску анимацију, у договору са наставницима и асистентима бираће се савремене, едукативне, интересантне и сврсисходне теме.
Припреме за даље студије. Добијање неопходних знања, које ће омогућити даљи наставак школовања кроз Мастер академске студије. Један од посебних циљева, који је у складу са циљевима образовања стручњака на Факултету техничких наука је развијање свести код студената за потребом перманентног образовања, развоја друштва у целини и заштите животне средине.
Припреме за професионално ангажовање. Добијање неопходних знања и развијање свести о широком спектру проблема и обавеза који се јављају у професионалној пракси: сигурност, етика, екологија и економија.

Исходи
Сврха студијског програма је образовање студената за професију дипломираног инжењера рачунарске графике у складу са потребама друштва.
Студијски програм основних академских студија Анимација у инжењерству је конципиран тако да обезбеђује стицање компетенција које су друштвено оправдане и корисне. Факултет техничких наука је дефинисао дипломске задатке и циљеве ради образовања високо компетентних кадрова из области технике. Сврха студијског програма основних академских студија Анимација у инжењерству је потпуно у складу са задацима и циљевима Факултета техничких наука. Реализацијом овако конципираног студијског програма се школују дипломирани инжењери рачунарске графике који поседују
компетентност у европским и светским оквирима.