Научно поље - техничко-технолошке науке
Научна област - машинско инжењерство
Диплома/титула - ИНЖЕЊЕР МАШИНСТВА
Ниво студија - основне академске студије
Број ЕСПБ бодова - 180
Место где се изводи студијски програм - Београд, Машински факултет - Универзитет у Београду
Детаљи и наставни план доступан је на: http://www.mas.bg.ac.rs/studije/oas/start
ција о модулима - Нема мула
За разлику од свих осталих области инжењерства, машинство обухвата велики број разнородних дисциплина. Ваздухопловство, термотехника, хидроенергетика, мотори, железничко машинство, бродарство или производња су неки од примера који се по свом садржају значајно разликују а ипак припадају једној истој инжењерској области - машинствo.
Циљ студијског програма је да школује ижењере машинства са потребним теоријским знањима и практичним вештинама, који су потребни за рад у привреди и индустрији и који својим радом треба да обезбеде развој и континуирани напредак својих радних окружења, уз преношење стручних знања и
вештина у области машинског инжењерства.
Очекивани исходи:
Савладавањем образовних програма студенти постају образовани и формирани инжењери машинства, који су потребни за рад у привреди и индустрији, а у циљу развоја државе. Још генералније говорећи, очекивани исходи школовања су образовање и оформљавање генерација инжењера које имају задатак да средине у којима ће се сутра запослити, снажно вуку напред, а захваљујући знању које ће одавде понети.
Реч је о инжењерима који су овладавали методама, поступцима и процесима истраживања на одговарајућем нивоу свог образовања, који су овладали применом знања у пракси и коришћењем рачунарских програма, који имају темељно познавање и разумевање физикалности појмова који се изучавају, који имају развијену способност повезивања основних знања из различитих области и њихове примене, једноставно, то су инжењери спремни за рад у привреди и индустрији.
Сајт факултета: http://www.mas.bg.ac.rs/
Каталог студијског програма:http://www.bg.ac.rs/files/sr/studije/katalozi/Univerzitet-u-Beogradu-Katalog-osnovnih-i-integrisanih-studijskih-programa.pdf
мај 2014.