Научно поље - Друштвено - хуманистичке науке
Научна област - Специјална едукација и рехабилитација
Диплома/титула - ДИПЛОМИРАНИ ДЕФЕКТОЛОГ
Ниво студија - основне академске студије
Број ЕСПБ бодова - 240
Место где се изводи студијски програм - Београд, Универзитет у Београду - Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију
Линк ка списку предмета - http://www.fasper.bg.ac.rs/st_osnovne.html ција о модулима - Нема модула
Циљеви:
Циљеви студијског програма Логопедија су усмерени на стицање академских знања и вештина везаних за област поремећаја говора, језика и комуникације и рехабилитације особа са поремећајима говорних и језичких функција, у складу са међународним стандардима. Развој логопедске научне мисли кроз истраживање и образовање логопеда треба да омогући да ови стручњаци самостално обављају детекцију, превенцију и дијагностику говорних и језичких поремећаја, хабилитацију и рехабилитацију особа са поремећајима говорних и језичких функција, као и унапређење стандарда у области специјалне едукације и рехабилитације. Крајњи циљ је стварање квалитетних стручњака и научника у области поремећаја говора, језика и комуникације који треба да усвоје највише професионалне стандарде.
Очекивани исходи:
Смер за логопедију припрема стручњаке: за рад на превенцији, детекцији, дијагностиковању и третману поремећаја хумане комуникације под којом се подрaзумевају сви процеси и функције које се односе на говорну продукцију и разумевање говорног и писаног језика, као и невербалне аспекте комуникације.
Овај смер образује стручњаке за рад на превенцији, детекцији, дијагностиковању и третману: поремећаја артикулације, развојних говорно-језичких поремећаја, развојних поремећаја школских вештина (дислексија, дисграфија), муцања, афазија и сродних поремећаја (дизартрија, апраксија, агнозија, акалкулија), као и поремећаја гласа.
Сајт факултета: http://www.fasper.bg.ac.rs/
Каталог студијског програма: http://www.bg.ac.rs/files/sr/studije/katalozi/Univerzitet-u-Beogradu-Katalog-osnovnih-i-integrisanih-studijskih-programa.pdf
мај 2014.