Articles

Универзитет у Крагујевцу - Економски факултет - Пословна економија и менаџмент - МАС - ДХ

Студијски програм - Пословна економија и менаџмент

Научно поље - Друштвено-хуманистичке науке

Научна област - Економске науке

Диплома/титула - Дипломирани менаџер- мастер

Ниво студија - МАС- мастер академске студије

Број ЕСПБ бодова - 60

Место где се изводи студијски програм - Крагујевац, Универзитет у Крагујевцу- Економски факултет

Информације о садржају студијског програма

Линк ка списку предмета - http://www.ekfak.kg.ac.rs/DASPEM_knjiga_predmeta ција о модулима - Нема модула

Опис студијског програма - Информације које ближе одређују квалификације за коју се диплома издаје

Знања стечена на студијском програму Пословна економија и менаџмент, у оквиру модула Рачуноводство и пословне финансије, Маркетинг, Међународни менаџмент, Менаџмент у турузму и Електронско пословање, студентима пружају могућност да успешно овладају савременим концептима пословања, методама, стандардима, информационим технологијама, техникама и вештинама за компетентно решавање кључних проблема са којим се суочавају пословни системи у савременим условима.
Сврха студијског програма је да, на основу продубљених и унапређених методолошких, теоријских и апликативних сазнања, студенти буду оспособљени за обављање сложених аналитичких, пројектних и управљачких активности у области рачуноводства и пословних финансија, међународног менаџмента, менаџмента у туризму, маркетингу и електронском пословању.

Подаци о намени стеченог звања - Информације о академским и професионалним могућностима које пружа квалификација

Модул Рачуноводство и пословне финансије

Студенти стичу знања и академске вештине које им омогућавају решавање конкретних проблема у предузећима (мултинационалним, малим, средњим), консултантским агенцијама, ревизорским агенцијама, банкама. Студенти се оспособљавају да примењују савремене концепте мерења перформанси предузећа, да примењују и вреднују технике преструктурирања предузећа (преструктурирање предузећа у кризи, финансирање интеграција и аквизиција, порески и рачуноводствени третман преструктурирања предузећа). Студентима стечена знања омогућавају састављање и читање специјалних биланса, као и обављање интерне контроле и ревизије.

Модул Менаџмент у туризму

Студенти стичу знања и академске вештине у сфери креирања туристичког производа, његове промоције и продаје и примене савремене информационе и комуникационе технологије у туризму и хотелијерству. Стечена знања студентима омогућавају решавање конкретних проблема у управљању хотелским предузећима, туристичким дестинацијама и другим организацијама које су непосредно или посредно везане за област туризма.

Модул Маркетинг

Студенти стичу знања и академске вештине које им омогућавају да индивидуално и као чланови тима решавају конкретне маркетиншке проблеме у предузећима, маркетиншким и консултантским агенцијама. Студенти се оспособљавају да креирају маркетиншке програме на националном нивоу, али и да их, приликом изласка на међународна тржишта, прилагођавају специфичностима различитих културалних окружења. Стечена знања помажу студентима и да успешно управљају каналима дистрибуције. Студенти стичу вештине у домену статистичке анализе података и прецизне интерпретације добијених резултата.

Модул Међународни менаџмент

Студенти стичу знања и академске вештине које им омогућавају да индивидуално и као чланови тима решавају проблеме стратегијског управљања предузећем у међународним и глобалним оквирима. Студенти стичу компентенције из области корпоративног управљања у националним и транснационалним корпорацијама. Стечена знања и вештине омогућавају студентима да успешно управљају људским ресурсима у међународном окружењу и да креирају ефикасан систем мерења и контроле остварених резултата.

Модул Електронско пословање

Студенти стичу знања и академске вештине које им омогућавају да специфицирају, формулишу, пројектују и решавају комплексне проблеме примене информационо-комуникационих технологија у пословним системима, примене савремене методе и технике у развоју информационих система за управљање пословним процесима, пословним комуникацијама предузећа са окружењем (пословни партнери, финансијске институције, државни органи, органи локалне самоуправе), управљају сложеним пројектима информационих система, интегришу знања из квантитативних метода и менаџмента у циљу ефикасног одлучивања.

Извори података

Сајт факултета: http://www.ekfak.kg.ac.rs
Каталог студијског програма:http://www.ekfak.kg.ac.rs/?q=diplomske_nast_plan_sp_poslovna_ekonomija_i_menadzment

мај 2014.


vodic-kroz-diplome