Научно поље - Друштвено - хуманистичке науке
Научна област - менаџмент
Диплома/титула - Дипломирани економиста за маркетинг-мастер
Ниво студија - МАС - мастер академске студије
Број ЕСПБ бодова - 60
Место где се изводи студијски програм - Економски факултет у Суботици
Линк ка списку предмета - http://www.ef.uns.ac.rs/studijski-programi-2010-%284+1%29-master/marketing.pdf ција о модулима - Нема модула
Циљеви студијског програма
Циљ студијског програма је постизање компетенција и академских вештина из области економије у домену
маркетинга. Оне укључују развој креативних способности разматрања проблема и способност критичког
мишљења, унапређење способности за тимски рад и овладавање специфичним практичним вештинама
потребним за обављање ове професије. Циљ студијског програма је едукација стручњака – експерата који ће
поседовати довољно продубљеног знања из економије примењеног на област маркетинга. Један од посебних
циљева, који је у складу са циљевима образовања стручњака на Економском факултету Суботица је
развијање свести код студената за потребом перманентног образовања, life long learning, развој друштва у
целини и заштите животне средине. Циљ студијског програма је такође и продубљавање знања маркетинг
стручњака у домену тимског рада, као и даљи развој способности за саопштавање и излагање својих
резултата стручној и широј јавности.
Исходи
Сврха студијског програма је образовање стручњака за професију дипломирани студент дипломских
академских – мастер студија Маркетинг у складу са потребама друштва. Студијски програм је конципиран
тако да обезбеђује стицање компетенција у области маркетинг управљања у предузећима привредног и
ванпривредног сектора, које су друштвено оправдане и корисне. Економски факултет Суботица је дефинисао
дипломске задатке и циљеве ради образовања високо компетентних кадрова из области маркетинга. Сврха
студијског програма Маркетинг је у потпуности у складу са дипломским – мастер задацима и циљевима
Факултета. Посебан значај реализације овако конципираног студијског програма налази се у школовању
дипломираних – мастер студената, дипломских академских – мастер студија који поседују компетентност у
европским оквирима.
Дипломирани студенти – мастери – дипломских академских студија Маркетинг су компетентни да решавају
реалне проблеме у пракси као и да наставе школовање. Компетенције укључују, пре свега, развој
способности критичног мишљења, способности анализе проблема, синтезе решења као и предвиђања исхода
одабраног решења (доношења одлука) са свим његовим позитивним и негативним последицама. Поред тога
компетентност дипломираних економиста – мастера, маркетинг огледаће се и у њиховој могућности праћења
нових тенденција у области маркетинга односно стручне литературе на српском, мађарском и енглеском
језику. Компетентност коју ће поседовати омогућиће њихово упошљавање на позиције руководиоца
маркетинга у привредним и ванпривредним организацијама. Дипломирани економисти – мастер, маркетинг,
биће способни да на одговарајући начин напишу и презентују резултате свог рада. Стручна оспособљеност у
коришћењу информационо-комуникационих технологија се подразумева као један од незаобилазних
стандарда образовања студената на нивоу дипломских – мастер студија. Посебан квалитет у образовању
дипломираних економиста – мастера, маркетинг, биће њихова оспособљеност за тимски рад и примену
високих стандарада професионалне етике у домену пословања предузећа и институција.
Сајт факултета: http://www.ef.uns.ac.rs/
Каталог студијског програма:http://www.ef.uns.ac.rs/beta/ofakultetu/studijskiplanovi/masterstudije.htm
мај 2014