Articles

Сингидунум Универзитет - Факултет за медије и комуникацију - Дигитални маркетинг - ОАС - ИМТ

Студијски програм - Факултет за медије и комуникацију - Дигитални маркетинг - ОАС - ИМТ

Научно поље - Интердисциплинарне, мултидисциплинарне и трансдисциплинарне науке

Научна област - Културолошке науке и комуникологија

Диплома/титула - Дипломирани комуниколог у области дигиталног маркетинга

Ниво студија - ОАС - основне академске студије

Број ЕСПБ бодова - 240

Место где се изводи студијски програм - Београд

Информације о садржају студијског програма

Линк ка списку предмета - http://www.fmk.singidunum.ac.rs/smer/osnovne-studije/45-digitalni-marketing/

Опис студијског програма - Информације које ближе одређују квалификације за коју се диплома издаје

Студијски програм Дигитални маркетинг на основним академским студијама траје четири године (3+1), на којима се стиче 240 ЕСПБ (180+60) према стандардима Болоњске декларације.

Подаци о намени стеченог звања - Информације о академским и професионалним могућностима које пружа квалификација

Циљ програма је да оспособи студенте за послове у дигиталном пословном окружењу са нагласком на дигитални маркетинг. Овај програм омогућава студентима да овладају знањима и вештинама као што су истраживање тржишта и стратешко планирање, креирање дигиталних маркетиншких кампања, управљање променама у дигиталном окружењу, односи са јавношћу, цопyњритинг, психологија нових медија, интернет новинарство, медијско планирање, креативне комуникације.

Извори података

Сајт факултета: http://www.fmk.singidunum.ac.rs
Каталог студијског програма:...

мај 2014. године


vodic-kroz-diplome