Научно поље - Интердисциплинарне, мултидисциплинарне и трансдисциплинарне науке
Научна област - Културолошке науке и комуникологија
Диплома/титула - Дипломирани комуниколог у области дигиталног маркетинга
Ниво студија - ОАС - основне академске студије
Број ЕСПБ бодова - 240
Место где се изводи студијски програм - Београд
Линк ка списку предмета - http://www.fmk.singidunum.ac.rs/smer/osnovne-studije/45-digitalni-marketing/
Циљ програма је да оспособи студенте за послове у дигиталном пословном окружењу са нагласком на дигитални маркетинг. Овај програм омогућава студентима да овладају знањима и вештинама као што су истраживање тржишта и стратешко планирање, креирање дигиталних маркетиншких кампања, управљање променама у дигиталном окружењу, односи са јавношћу, цопyњритинг, психологија нових медија, интернет новинарство, медијско планирање, креативне комуникације.
Сајт факултета: http://www.fmk.singidunum.ac.rs
Каталог студијског програма:...
мај 2014. године