Универзитет у Београду - Предузетнички менаџмент-ТЕМПУС - МАС - ИМТ

Студијски програм - Предузетнички менаџмент

Научно поље - Интердисциплинарне, мултидисциплинарне и трансдисциплинарне науке

Научна област - ...

Диплома/титула - МАСТЕР ПРЕДУЗЕТНИЧКИ МЕНАЏЕР

Ниво студија - МАС - мастер академске студије

Број ЕСПБ бодова - 60

Место где се изводи студијски програм - Београд

Информације о садржају студијског програма

Линк ка списку предмета - http://www.bg.ac.rs/  ција о модулима - Нема модула

Опис студијског програма - Информације које ближе одређују квалификације за коју се диплома издаје

Општи циљеви мастер програма Предузетнички менаџмент су:

смањити незапосленост дипломаца у Србији пружајући им адекватно додатно знање и оспособљавајући их за примену професионалних вештина;

постићи синергију високог образовања у Србији и нових потреба тржишта рада;

повећати мобилност и запошљивост дипломаца из Србије на локалном, регионалном и европском тржишту рада;

унапредити образовни процес у складу са највишим стандардима;
оријентисати образовање ка студенту и његовим стварним могућностима и способностима учења;

обезбедити студентима право избора предмета;

реализовати искључиво једносеместралне предмете;

остварити равнотежу општеобразовних и ужестручних предмета у студијском програму;

избалансирати однос предавања, аудитивних вежби, семинара, семинарских радова, консултација и самосталног рада студента
имплементирати савремени дидактички приступ;

подстицати систематско учешће студента кроз групни тимски и индивидуални рад;

континуирано пратити и проверавати знања.

Подаци о намени стеченог звања - Информације о академским и професионалним могућностима које пружа квалификација

Савладавањем студијског програма Предузетнички менаџмент студент стиче следеће опште способности:

анализе, синтезе и предвиђања решења у сложеним ситуацијама и њихових последица;

овладавања традиционалним и савременим методама менаџмента;
укључивања у истраживачке процесе;

развоја критичког мишљења и оригиналних приступа;

примене стечених нових мултидисиплинарних знања на решавање конкретних менаџерских пролема;

пословне комуникације и сарадње у домаћем и међународном окружењу;

покретања иницијатива и креативног деловања у условима брзих промена;

поштовања принципа пословне етике.

Извори података

Сајт  http://www.bg.ac.rs/

 мај 2014.


 vodic-kroz-diplome