Универзитет у Београду - Фармацеутски факултет - Фармацеутски менаџмент и маркетинг - САС - МД

Студијски програм - Фармацеутски менаџмент и маркетинг

Научно поље - Медицинске науке

Научна област - Фармацеутске науке

Диплома/титула - СПЕЦИЈАЛИСТА ФАРМАЦИЈЕ

Ниво студија - специјалистичке академске студије

Број ЕСПБ бодова - 60

Место где се изводи студијски програм - Београд, Универзитет у Београду - Фармацеутски факултет

Информације о садржају студијског програма

Линк ка списку предмета

Опис студијског програма - Информације које ближе одређују квалификације за коју се диплома издаје

ЦИЉЕВИ СТУДИЈСКОГ ПРОГРАМА
Примарни циљ специјалистичких академских студија Фармацеутски менаџмент и маркетинг је да школује стручњака из области фармације као што је фамацеутски менанџмент и маркетинг. Упознавање кандидата са основним принципима фармацеутског менаџмента и маркетинга, информационих технологија у фармацији, управљања квалитетом у фармацији, електронским пословањем и комуникацијама у фармацији, иновативног бизниса и фармакоекономије.

Похађањем програма Фармацеутски менаџмент и маркетинг студент проширује своја фундаментална знања из ових области и касније их примењује у фармацеутској струци. Кроз студијски програм студенти се усавршавају и стичу знања и вештине које их препоручују за рад у фармацеутској индустрији, јавној апотеци, фармацеутским компанијама које се баве маркетингом као и свим другим фармацеутским компанијама/установама тако да буду добри менаџери у разним областима фармације.

Стечена диплома специјалисте за одређену област биће препозната од стране европских институција чиме се омогућава студентима да наставе даља стручна или научна усавршавања (докторске студије) из области фармације или сродних дисциплина на домаћим или европским универзитетима.

Подаци о намени стеченог звања - Информације о академским и професионалним могућностима које пружа квалификација

КОМПЕТЕНЦИЈЕ ДИПЛОМИРАНИХ СТУДЕНАТА
Савладавањем програма Фармацеутски менаџмент и маркетинг специјалистичких академских студија студент стиче професионално стручно образовање и постаје стручњак за поједине области фармације као што су фамацеутски менанџмент и маркетинг.

Студент треба да зна да примени стечена знања и вештине у организовању фармацеутских активности, критичкој анализи маркетиншких, фармакоекономских и сл. студија, у употеби фармацеутских информационих система, управљању квалитетом, електронском пословању, комуникацији у фармацији.

Специјалиста је оспособљен да разуме националне, европске и међународне законске прописе из појединих фармацеутских делатности и у стању је да их примени у пракси по завршетку школовања.

Савладао је разне методе учења и студирања и оспособљен је да користи информационо омуникационе технологије у овладавању знањима одговарајућег подручја, као и да усмено и писмено презентира резултате свог рада у струци.

Након завршеног модула специјалиста је спреман за сарадњу не само унутар здравствене већ и шире заједнице.

Такође је спреман са стручњацима сличног профила из земаља из окружења и шире размењује стечена знања.

Специјалиста је способан да примени и етичке принципе током рада.


Савладавањем студијског програма студент стиче следеће предметно-специфичне способности: решавање конкретних проблема уз употребу научних метода и поступака; повезивање основних знања из различитих области и њихове примене; праћење и примене новина у струци.

Извори података

Сајт факултета: http://www.pharmacy.bg.ac.rs/sr/
Каталог студијског програма: http://www.pharmacy.bg.ac.rs/files/Programi/Specijalisti%C4%8Dke%20studije/Specijalisti%C4%8Dke%20akademske%20studije/SAS-Farmaceutski-menadzment-i-marketing.pdf